ورزش

راز پشت شادی پس از گل دنی اولمو/ وقتی زمان من فرا می‌رسد!

راز پشت شادی پس از گل دنی اولمو/ وقتی زمان من فرا می‌رسد!

دنی اولمو، ستاره جدید بارسلونا، پس از گلزنی در اولین بازی خود برای این تیم، توجه هواداران را به خود جلب کرد. او که در نیمه دوم بازی مقابل رایو وایکانو به میدان آمد، موفق شد با یک ضربه زیبا گل پیروزی‌بخش را به ثمر برساند. پس از گل، اولمو به یک ساعت خیالی روی مچ خود اشاره کرد که صحنه‌ای آشنا برای طرفداران اوست، چرا که او در یورو ۲۰۲۴ نیز سه بار این حرکت را انجام داده بود.

اولمو در مصاحبه‌ پس از بازی با روزنامه موندو دپورتیوو توضیح داد که این حرکت از بسکتبالیست معروف NBA، دیمین لیلارد، الهام گرفته شده است. او گفت: «بازیکنی که من در NBA خیلی دوستش دارم دیمین لیلارد است. او وقتی گل‌های مهمی می‌زند، این حرکت را انجام می‌دهد و به «Dame Time» اشاره می‌کند، و من هم این حرکت را دوست دارم و آن را برای فوتبال انتخاب کردم.»

* Dame Time به لحظه‌های حساس و سرنوشت‌ساز در بازی‌های بسکتبال اشاره دارد که دیمین لیلارد معمولاً در آنها درخشش فوق‌العاده‌ای دارد. لیلارد به خاطر توانایی‌اش در زدن شوت‌های تعیین‌کننده و کسب امتیازات مهم در دقایق پایانی بازی‌ها معروف است. وقتی او در این لحظات حیاتی موفق به ثبت امتیاز می‌شود، به مچ دستش اشاره می‌کند گویی که به ساعت نگاه می‌کند، و این حرکت به معنای فرا رسیدن «زمان لیلارد» یا همان Dame Time است. این اصطلاح اکنون به نمادی از عملکرد قاطع و موفقیت‌آمیز در لحظات مهم تبدیل شده است.

اولمو شروع خوبی در بارسلونا داشت و از همان شب اول مسیر تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین‌ها را طی کرد.

حالا سؤال پیش می‌آید که او در چه پستی به بازی گرفته خواهد شد؟ رافینیا در اولین بازی پشت سر روبرت لواندوفسکی عملکرد خوبی داشت، هرچند خیلی‌ها اعتقاد دارند که احتمالاً فران تورس از ترکیب خارج خواهد شد. پیش از این و در تیم سابقش لایپزیش، اولمو بیشتر متمایل به سمت چپ بازی می‌کرد، در حالی که در دیدار مقابل رایووایکانو این پست به رافینیا تعلق داشت.

بیشتر بخوانید:

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا